Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje

Skyscrapers
Card title

This is a wider card with supporting text below as a natural lead-in to additional content. This content is a little bit longer.

Los Angeles Skyscrapers
Card title

This card has supporting text below as a natural lead-in to additional content.

Palm Springs Road
Card title

This is a wider card with supporting text below as a natural lead-in to additional content. This card has even longer content than the first to show that equal height action.

Trendy Pants and Shoes
Card title

This is a wider card with supporting text below as a natural lead-in to additional content. This content is a little bit longer.

Last updated 3 mins ago

moraviabrno
PRVNÍ VEŘEJNÉ PŘEDSTAVENÍ

První z celkem 37 nových vlaků, které nakoupil, představil oficiálně Jihomoravský kraj v neděli 28. srpna 2022 veřejnosti v Brně na hlavním vlakovém nádraží. Jejich výroba byla zahájena před dvěma roky. Jde o typ elektrických železničních jednotek od Škoda Group. Jelikož je tradicí, že jsou vlaky nějak pojmenovány, rozhodl Jihomoravský kraj o názvech, které k jižní Moravě jednoznačně patří. Jsou to odrůdy vinné révy. Takže už po cestě do práce můžete jet třeba v Pálavě, Chardonnay nebo Merlotu.

Fotogalerie zde
Los Angeles Skyscrapers
NASAZENÍ DO ZKUŠEBNÍHO PROVOZU

Ve dnech 8. a 9. září 2022 se mohli cestující na lince S3 v úseku Tišnov - Židlochovice poprvé svézt novou jednotkou MORAVIA. Zaznamenávali jsme pozitivní ohlasy cestujících, a to jak k interiéru, tak exteriéru jednotek. Provozní zaměstnanci Českých drah, pak kladně hodnotí klidné chování jednotek při jízdě a výborné dynamické vlastnosti. Cestující jsou s novou jednotkou spokojeni, zejména kladli důraz na pohodlí a odhlučnění celého vlaku. Příjemný byl i nástup širokými dvěřmi nejen do nízkopodlažní části.

Palm Springs Road
PRVNÍ ČTYŘVOZOVÁ JEDNOTKA

Nová čtyřvozová elektrická jednotka Moravia zahájila zkušební provoz s cestujícími. Vlak vyrazil poprvé na pravidelné lince S2 dne 19. ledna 2023 v 11.00 jako OS 4714 z Brna do Letovic. V tomto týdnu navíc výrobce předal do majetku kraje všech šest krátkých dvovozových jednotek, která tak mohou být nasazeny již do trvalého provozu. Další dodanou čtyřvozovou soupravou byla jednotka 530 004 s názvem Florianka, která dorazila 26. ledna 2023 do Brna.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Header
Success card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, ozvěte se nám, můžete využít jeden z uvedených kontaktů.

Fissure in Sandstone
Card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Button
Fissure in Sandstone
Card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Button
Fissure in Sandstone
Card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Button
Fissure in Sandstone
Card title

Some quick example text to build on the card title and make up the bulk of the card's content.

Button
R13
Brno-Břeclav

Doplňuje dva další odjezdy vlaků R13 v 8:36 a 10:36, které ale nabízejí jen málo míst pro kola. Zpět z Břeclavi tento vlak jede v 17:36

Jízdní řád
ExP
Pálava-Podyjí

Vlak vyjíždí o víkendech z Brna-Králova Pole před 8. hodinou ráno. Pokračuje směr Břeclav a Znojmo. Jde o nejrychlejší spojení Brna s Pálavou.

Jízdní řád
S3 | S31
Žďár nad Sázavou

Spěšný vlak Pernštejn vyjíždí o víkendech z Brna po osmé hodině ráno. Odtud pokračuje do Tišnova a bez přestupu přes Nedvědici a Bystřici nad Pernštejnem.

Jízdní řád S3 Jízdní řád S31
S3
Tišnov - Vlkov

Vlak linky S3 vyjíždějící v cyklosezóně v 8:53 z Brna jede přes Tišnov až do Vlkova, odkud se dá na kole různými trasami vrátit zpět do Brna.

Jízdní řád
# First Last Handle
1 Mark Otto @mdo
2 Jacob Thornton @fat
3 Larry the Bird @twitter
List of users
# First Last Handle
1 Mark Otto @mdo
2 Jacob Thornton @fat
3 Larry the Bird @twitter
5000+
Components
490+
Design blocks
100+
Templates

Tutorials

Dozens of free tutorials to help you discover the full potential of MDB.

Learn more

Integrations

MDB is integrated with all major technologies and tools.

Learn more

Backend friendly

MDB is designed to be seamlessly integrated and used with the backend.

Learn more

Support and community

The MDB team and our global community are there to support you.

Learn more

This is the first item's accordion body. It is hidden by default, until the collapse plugin adds the appropriate classes that we use to style each element. These classes control the overall appearance, as well as the showing and hiding via CSS transitions. You can modify any of this with custom CSS or overriding our default variables. It's also worth noting that just about any HTML can go within the .accordion-body, though the transition does limit overflow.

This is the second item's accordion body. It is hidden by default, until the collapse plugin adds the appropriate classes that we use to style each element. These classes control the overall appearance, as well as the showing and hiding via CSS transitions. You can modify any of this with custom CSS or overriding our default variables. It's also worth noting that just about any HTML can go within the .accordion-body, though the transition does limit overflow.

This is the third item's accordion body. It is hidden by default, until the collapse plugin adds the appropriate classes that we use to style each element. These classes control the overall appearance, as well as the showing and hiding via CSS transitions. You can modify any of this with custom CSS or overriding our default variables. It's also worth noting that just about any HTML can go within the .accordion-body, though the transition does limit overflow.

Lorem ipsum dolor sit, amet consectetur adipisicing elit. Recusandae nihil hic delectus excepturi ipsam reprehenderit iusto rem, quam, repellendus accusantium culpa reiciendis sit dolorum aut aperiam a architecto. Fuga, sit.

Home content
Profile content
Messages content