Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje

Kontakty

Zde naleznete souhrn témat pro nejčastější dotazy. Pokud nemůžete najít to, co hledáte, můžete nás kontaktovat prostřednictvím telefonu, e-mailu, nebo chatbotu v dolní části stránky. Využít můžete také jednu ze sociálních sítí.

Telefon: 5 4317 4317

Jednotný celokrajský non-stop kontaktní telefon určený pro rychlé dotazy týkající se veřejné dopravy v celém Jihomoravském kraji Pro regionální dopravu zvolte volbu číslo 1. Sem směřujte své dotazy, které nesnesou odklad: například k nejetí či ujetí spojů nebo nedodržení návazností.

E-mail: info@kordis-jmk.cz

Složitější dotazy a dotazy k aplikaci IDS JMK POSEIDON nebo vyhledání nejlepšího jízdného směřujte výhradně na e-mail. Obvykle na dotazy odpovídáme do 5 pracovních dnů.


Ztráty a nálezy

Pokud něco ztratíte:

  • Ve vozidle DPMB: Volejte na telefon 5 4317 4317 (volba 2 - městská doprava), nebo e-mailem dpinfo@dpmb.cz či informační kancelář DPMB v Brně na Novobranské 18. Další informace naleznete na webu DPMB. Věci nalezené v DPMB jsou předávány na Magistrát města Brna - tel. 542 173 012. Zde najdete přehled věcí odevzdaných Magistrátu města Brna.
  • Ve vlaku nebo v regionálním autobusu IDS JMK: Volejte na telefon 5 4317 4317 (volba 1-regionální doprava) na Centrální dispečink IDS JMK, nebo pošlete e-mail na info@kordis-jmk.cz. Můžete rovněž zkusit kontaktovat přímo konkrétního dopravce.
Ztráta a duplikát jízdenky

V případě ztráty či odcizení vaší předplatní jízdenky nám napište na info@kordis-jmk.cz. Pokud se najde, budeme vás neprodleně informovat. V opačním případě máte možnost 1x ročně požádat o vydání duplikátu. Zde najdete postup pro vydání duplikátu nepřenosné předplatní jízdenky.

Přepravní kontrola

Platbu a doložení předplatní jizdenky nyní výhradně řeší Kontaktní centrum v Brně a také Kontaktní centrum v Břeclavi. Zaplatit za pokutu můžete na uvedených Kontaktních centrech v hotovosti či kartou. Úhrada pokuty je možná také převodem z účtu na účet - více zde.

Pro dotazy týkající se přepravní kontroly využijte výhradně e-mail: info@kordis-jmk.cz Vždy uveďte své jméno a příjmení a číslo protokolu o přepravní kontrole.

Nekontaktujte nás telefonicky!

O dobu potřebnou na vyřízení e-mailu se prodlužuje doba na případné uhrazení postihu v nižší sazbě, stejně jako termín na doložení platného jízdního dokladu. Na telefonické dotazy týkající se přepravní kontroly nemůžeme odpovídat, vždy musíme nejprve dohledat potřebné údaje.

Elektronické jízdné

Pro dotazy týkající se E-SHOPU a jízdenek na bankovních kartách použijte prosím výhradně e-mail: info@kordis-jmk.cz.
Vzhledem k nutnosti vyhledat potřebné informace pověřenými pracovníky není možné na telefonické dotazy odpovědně reagovat. Doporučujeme i návštěvu Kontaktních center v Jihomoravském kraji.

Aplikace IDS JMK Poseidon

Pro dotazy týkající se aplikace POSEIDON použijte výhradně e-mail: info@kordis-jmk.cz. Vždy uveďte e-mail, pod kterým jste v aplikaci registrováni. Nekontaktujte nás telefonicky! Pokud jste zapomněli při bankovním převodu uvést svůj variabilní symbol, penize automaticky vrátíme do cca 14 dnů.

Cestování skupin

Skupiny o více než 10 osobách jsou povinny nás nejpozději 10 dnů předem informovat o své cestě na e-mail: info@kordis-jmk.cz. Vždy uveďte datum, linky a spoje, které využijete, přibližný počet cestujících a telefonický kontakt na organizátora. S posílením spojů můžete počítat tehdy, pokud od nás obdržíte příslušné potvrzení. Pokud předem přepravu větší skupiny nenahlásite, hrozí, že nebudete z důvodu naplněné kapacity přepraveni.

▶️ Detailnější informace o cestování skupin najdete zde.


KORDIS JMK, a.s.

Poštovní adresa

KORDIS JMK, a.s.,
Nové sady 946/30,
602 00, Brno

Telefon | sekretariát

+420 543 426 651
Tento telefon není určen pro dotazy!

Datová schránka

gwpghss


Bankovní a další údaje

Bankovní spojení: KB Brno - město, č. ú.: 27 - 7494550257 / 0100
IČO: 26298465
DIČ: CZ26298465
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku Krajského obchodního soudu v Brně; oddíl B, vložka 6753.